Călătorii

Kaprun & Salzburg: pe urmele marmotelor

6 aprilie 2008
Prima mea călătorie în străinătate (prima mea călătorie, de fapt, căci nu pot considera drumurile puține și disparate pe care le-am făcut prin țară ca fiind adevărate călătorii) s-a petrecut târziu și nu am nici un merit pentru ca am ajuns acolo – a fost un team building cu noii mei colegi, o excursie la munte, în Austria, într-un an mai îmbelșugat decât cel din care scriu acum (căci aceste postări sunt post-datate, un jurnal al timpului împrăștiat peste mine, peste noi), un an al crizei – 2008.

Da – am zburat pana la München (dar fără să vedem o bucățică din frumosul oraș german), am luat autobuzul până în Austria (și îmi amintesc cât de uimită am fost că am trecut granița Germania-Austria fără să ne fi oprit nici măcar o dată, doar remarca șoferului ”tocmai am trecut în Austria” ne-a atras atenția că am pășit în altă țară), am ajuns seara la Kaprun și am petrecut acolo niște zile frumoase, unii schiind (nu eu), alții plimbându-se pe dealurile satului și mângâind lamele austriece, încercând să facă poze castelului (eu), nereușind să producă decât niște fotografii jalnice, care între timp s-au rătăcit în nebuloasele calculatorului între timp decedat, trecând prin Salzburg la întoarcerea în țară, urcând până la castel, trimițând prima mea vedere mamei mele, rătăcindu-mă prin orașul lui Mozart și riscând să pierd autobuzul.

O alta excursie la Innsbruck la Muzeul Swarowski ne-a arătat ce frumoasa e Austria, cu munții și văile ei înverzite. Cât de curat e totul și ordonat. De revăzut această țară într-o altă zi, de văzut marmotele reale (nu doar pe cele din muzeu), de mers la pas prin Salzburg, un oraș atât de frumos…